E-mail : klik hier
U ontvangt een e-mail met een ticketnummer.

Remote Support: klik hier
Deze link start de download voor de remote support client.
Geef het ID door aan de supportmedewerker.

Support Vormen

WebLimits levert E-mail Support en Remote Support. Beide vormen hebben verschillende responstijden en service.

Klik hier om een mail te sturen naar ons support team.

Remote Support

Wij komen op werkdagen binnen zes uur terug op uw storing en starten een remote sessie om tezamen het probleem op te lossen.

E-mail Support

Wij komen op werkdagen binnen 24 uur per mail terug op uw storing.

Procedure en Voorwaarden

Storingen worden aangemeld op support@weblimits.nl.
Kunt u niet meer mailen, dan kunt u ons op werkdagen tijdens kantooruren bereiken op 020 – 682 43 66. Mocht blijken dat storingen andere oorzaken kennen, zoals configuratie aanpassingen en installatie van third party producten zonder WebLimits daarover in te lichten, belasten wij deze uren door.

Wij verwachten dat de applicatiebeheerders voldoende kennis van zaken hebben en getraind zijn.

Als voorwaarde geldt dat er op ingangsdatum, nieuwe licentie of renewal, geen substantiële problemen zijn, anders behouden wij het recht voor deze uren op basis van nacalculatie door te belasten.